Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Στο μπανάκι δυο-δυο… ή και τρεις-τρεις!

Επειδή στο προηγούμενο review σας κούρασα λίγο σήμερα θα προσπαθήσω να είμαι πιο σύντομη… 
Αφρόλουτρα Le Petit Marseiliais, από αριστερά προς τα δεξιά:
Άνθη Πορτοκαλιάς, Γάλα Γλυκού Αμυγδάλου & Γάλα.

Λένε ότι η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά οπότε τι καλύτερο να μιλήσουμε σήμερα για αφρόλουτρα! Για την ακρίβεια για τα αγαπημένα μου αφρόλουτρα. Όπως φαίνεται και στην παραπάνω φωτογραφία είναι από την εταιρεία Le Petit Marseiliais  (η οποία παρεμπιπτόντως έχει και πολύ όμορφο site στα ελληνικά που αξίζει να επισκεφτείτε).

Αρχικά να πω πως το αφρόλουτρο είναι το μόνο προϊόν περιποίησης που μου τελειώνει τόσο συχνά. Πιο συχνά από το σαμπουάν, αφού δεν χάνω ευκαιρία να κάνω ένα γρήγορο ντους. Είναι ένας από τους δύο λόγους που οι δικοί μου άνθρωποι με αποκαλούν «πάπια» - τον άλλον θα τον μάθετε άλλη φορά. Πάντα αναζητούσα πολύ καλά και συνάμα πολύ οικονομικά αφρόλουτρα, μέχρι που ξεκίνησα να δοκιμάζω της Le Petit Marseiliais και κόλλησα! Υπάρχουν σχεδόν πάντα σε supermarket, αλλά και σε μεγάλες γνωστές αλυσίδες καταστημάτων καλλυντικών σε συσκευασίες 1+1 δώρο με λίγο λιγότερο από 4 ευρώ!

Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπετε τα τρία πιο αγαπημένα μου αφρόλουτρα από τη σειρά. Και θα ξεκινήσω με τα Άνθη Πορτοκαλιάς που είναι ένα ενυδατικό αφρόλουτρο. Το άνθος πορτοκαλιάς είναι γνωστό για τις καταπραϋντικές του ιδιότητες που βοηθούν να χαλαρώσουν οι αισθήσεις - όπως αναγράφετε και πάνω στη συσκευασία. Να πω την αλήθεια όμως δεν μου θυμίζει τη μυρωδιά που αναδυόταν από τις ανθισμένες πορτοκαλιές στον κήπο του πατρικού μου, παρόλα αυτά μυρίζει πολύ όμορφα.

Το δεύτερο είναι το Γάλα Γλυκού Αμυγδάλου, ένα θρεπτικό κρεμοντούς με γάλα γλυκού αμυγδάλου που είναι γνωστό για τις θρεπτικές και καταπραϋντικές ιδιότητές του. Η εταιρεία αναφέρει πως αφήνει την επιδερμίδα ενυδατωμένη και υπέροχα απαλή. Το συγκεκριμένο αφρόλουτρο ή θα το αγαπήσεις ή θα το μισήσεις, ενδιάμεσο δεν υπάρχει. Έχει πολύ έντονο άρωμα που διαρκεί περισσότερο από τα υπόλοιπα και μου θυμίζει τα φρέσκα πικραμύγδαλα που έτρωγα πιτσιρικάκι στο χωριό του παππού και της γιαγιάς. Είναι από τα αφρόλουτρα που προτιμώ να χρησιμοποιώ τις πρωινές ώρες μιας και το άρωμά του σε ‘‘ξυπνάει’’.

Και το τρίτο και τελευταίο είναι ένα ενυδατικό αφρόλουτρο με γάλα. Σύμφωνα με τη συσκευασία το φυτικό γάλα είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε λιπίδια και θρέφει την επιδερμίδα αφήνοντάς την εξαιρετικά απαλή. Δεν έχω παρά να συμφωνήσω με όλα αυτά, αλλά και να εκφράσω το παράπονό μου στην εταιρεία(;), στο εκάστοτε κατάστημα(;), μιας και είναι το μόνο προϊόν που δεν έχω βρει σε προσφορά 1+1. Το άρωμά του μοιάζει αρκετά με το κλασσικό μπλε Dove, αλλά σε αυτό μου αρέσει περισσότερο. Είναι ότι πρέπει για να το χρησιμοποιήσεις το βράδυ πριν πας για ύπνο αφού σε χαλαρώνει απίστευτα. Επίσης να αναφέρω ότι με το συγκεκριμένο αφρόλουτρο δεν έχω την ανάγκη κάποιας κρέμας σώματος - body butter μετά, αφού αφήνει το δέρμα μου αρκετά ενυδατωμένο.

Είμαι απίστευτα ικανοποιημένη απ’ όλα τα προϊόντα που έχω δοκιμάσει από τη συγκεκριμένη εταιρεία μέχρι στιγμής (σαμπουάν - κρέμες μαλλιών - αφρόλουτρα - κρέμες σώματος), τα συγκεκριμένα αφρόλουτρα όμως, έχουν κρεμώδη σύνθεση και άρωμα που διαρκεί για ώρες, αφήνουν την επιδερμίδα απαλή και ενυδατωμένη, τα βρίσκεις σε απίστευτες τιμές και οι συσκευασίες τους είναι σχετικά μεγάλες (400ml), οπότε δεν το λυπάσαι να βάλεις και λίγο παραπάνω.   

Από την Le Petit Marseiliais δεν λείπει ποτέ από το σπίτι μου και ένα άλλο αγαπημένο και θαυματουργό προϊόν, το οποίο αρέσει και σε όλη την οικογένειά μου. Θέλετε να μαντέψετε ποιο μπορεί να είναι αυτό; Μείνεται συντονισμένοι και θα ακολουθήσει εκτενές review γι’ αυτό!   

Υ.Γ. Είπα ότι δεν θα σας κουράσω σήμερα ε; (Εδώ γελάμε…)

8 σχόλια:

  1. Λατρευω τα αφρολουτρα Le Petit Marseiliais μυριζουν τελεια και ειναι πολυ ενυδατικα!!
    Αγαπημενο μου το Μελι Λεβαντας (μοβ)!!!
    Ανθος Πορτοκαλιας το εχω δοκιμασει μυριζει υπεροχα, τα αλλα δυο δυστηχως ακομα δεν τα εχω δοκιμασει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα λατρεύω και αξίζει να δοκιμάσεις και τα άλλα, έτσι κι αλλιώς είναι από τα πιο οικονομικά που κυκλοφορούν στην αγορά... Αυτό το Μέλι Λεβάντας το έχω βάλει στο μάτι και νομίζω πως θα είναι το επόμενο που θα αγοράσω!
      Καλή επιτυχία στον Christmas Nail Art διαγωνισμό που παίρνεις μέρος!

      Διαγραφή
  2. kala auto me to gala amugdalou 8a to kanw diko mou! de to suzhtw!!! polu wraio post! molis anakalupsa to blog sou!xx
    http://madeofstarsblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως θα σε ξετρελάνει! Χάρηκα πολύ που βρήκες το blog μου, εγώ το δικό σου το παρακολουθώ αρκετό καιρό τώρα! Ευκαιρία να τα λέμε και εδώ και εκεί! :)

      Διαγραφή
  3. Καλορίζικο και επίσημα κυρία μου το blog. Και ναι, το αγαπημένο μου απο τα τρία είναι το Γάλα. Σκέτο. Απαλή μυρωδιά και χαλαρωτική. Σνιφ... Αύριο πάλι μπανάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Θα φροντίζω να το προτοιμώ πιο συχνά τότε, έπρεπε να μου το είχες πει νωρίτερα όμως!

      Διαγραφή
  4. Έχεις βραβειάκια!!....http://diary-of-a-beauty-addict.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα βραβειάκια και μόλις τα παρέδωσα!

      Διαγραφή