Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Να κι ένα διπλό tag!

Καλημέρα σε όλες και σε όλους! Σήμερα θα κάνω 2 tag και έτσι θα μπορέσετε να μάθετε ακόμα περισσότερα πράγματα για μένα. Πάμε να δούμε λοιπόν και τις δικές μου απαντήσεις! 

Beauty Tag

Αυτό το tag θα έπρεπε να το έχω κάνει εδώ και αρκετό καιρό μιας και ήδη με έχουν προσκαλέσει έξι αγαπημένες συνμπλογκίτισσες. Αναφέρω αλφαβητικά τις κοπέλες: Η Βασιλική από το BeautyLand Secrets, η κόρη Βασιλική και η μαμά Πόπη από το ~Beauty My Life~η Βίκυ από το Every Woman a Goddess, η Demy από το it's all about beauty και τέλος η Μαργαρίτα από Maggie Depp. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες γι' αυτό το tag γιατί μου δίνεται μία ευκαιρία να εκφράσω την πραγματική μου γνώμη σε θέματα ομορφιάς. Να σημειώσω ότι αξίζει ιδιαίτερα να επισκεφτείτε τόσο τα παραπάνω blog όσο και το blog της Ντέμης που με έχει κάνει tag στο επόμενο θέμα που ακολουθεί, γιατί τα κορίτσια έχουν κάνει μία πραγματικά αξιόλογη προσπάθεια με τις σελίδες τους. 
1. Τι θεωρείτε πραγματική ομορφιά; 
Η ομορφιά της ψυχής αλλά και η θετική ενέργεια που εκπέμπει κάποιος άνθρωπος, είναι  η πραγματική ομορφιά. Αυτό γιατί η εξωτερική ομορφιά είναι εντελώς υποκειμενική και κάποιος/α που αρέσει σε μένα μπορεί να μην αρέσει σε όλους τους υπόλοιπους. Για μένα μετράει η καλοσύνη, η ειλικρίνεια,  η φιλοτιμία, η ευγένεια, η συμπόνια και τόσα άλλα που αν τα είχαν όλοι οι άνθρωποι ο κόσμος μας θα ήταν πολύ πιο όμορφος. Τι να το κάνεις το κουκλίστικο πρόσωπο και το καλοσχηματισμένο σώμα αν εσωτερικά είσαι κενός; 
2. Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρεία όσον αφορά τα κραγιόν; 
Αναμφισβήτητα θα απαντήσω η Lancôme. Αν θα έπρεπε να αναφέρω μία drugstore εταιρεία αυτή θα ήταν η Max Factor
3. Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρεία καλλυντικών όσον αφορά τα foundation και τις πούδρες; 
Τόσο σ' αυτή όσο και στην προηγούμενη ερώτηση θα ήθελα να επισημάνω ένα πράγμα. Το ότι αναφέρονται κάποια ονόματα τώρα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα ισχύουν και μετά από έξι μήνες ας πούμε. Κάθε μέρα βγαίνουν όλο και πιο εξελιγμένα προϊόντα, με καλύτερες υφές, που δεν βαραίνουν τόσο το πρόσωπο, που έχουν μεγαλύτερη διάρκεια, πιο φυσικό αποτέλεσμα κλπ κλπ. Βέβαια στα foundation (προτιμώ τα κλασικά υγρά make-up) και τις πούδρες (προτιμώ τις compact) και επιλέγω σταθερά και για τα δύο, τα τελευταία 5 χρόνια την Clinique
4. Ποιον τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ (μαντηλάκια καθαρισμού ή γαλάκτωμα);
Απεχθάνομαι οτιδήποτε δεν καθαρίζει τέλεια το πρόσωπό μου. Αποφεύγω τα μαντηλάκια όπως ο διάολος το λιβάνι. Τον τελευταίο χρόνο ορκίζομαι σε ένα και μόνο καθαριστικό το Bioderma Sensibio H2O, είναι πραγματικά ότι καλύτερο υπάρχει για μένα. Ότι άλλο και να χρησιμοποιήσω αν βάλω σε ένα δίσκο ντεμακιγιάζ μετά αυτό πάντα θα βρει κάποιο υπόλειμμα και θα το αφαιρέσει. Υποκλίνομαι απλά και είμαι απαράδεκτη που δεν σας έχω κάνει ακόμα review. Αν κάνω αδιάβροχο μακιγιάζ στα μάτια (κάτι πολύ σπάνιο - γιατί ποτέ δεν είχα πρόβλημα σταθερότητας) χρησιμοποιώ το διφασικό ντεμακιγιάζ της L' Oreal για ευαίσθητα μάτια.
5. Τι υπάρχει στην τσάντα μαζί σας από καλλυντικά προϊόντα; Υπάρχει κάτι που δεν αποχωρίζεστε; 
Χα χα χα και χα! Επειδή δεν αντέχω με τίποτα η τσάντα μου να έχει επιπλέον βάρος, κάθε φορά που την χρησιμοποιώ (δηλαδή κάθε μέρα) βάζω και βγάζω πράγματα. Αν δεν είμαι βαμμένη, το χειμώνα έχω σχεδόν πάντα μαζί μου ένα lip balm και μία κρέμα χεριών. Το καλοκαίρι προσθέτω αναγκαστικά τη λατρεμένη μου εντομοαπωθητική λοσιόν  Crilen της Frezyderm καθώς και μία Fenistil. Γιατί απ' όλους που κάθονται γύρω μου στην παρέα έχω τον κουνοπομαγνήτη. Και αν τύχει - λέμε αν - να τσιμπήσουν πρώτα κάποιον άλλο - επειδή όλοι ξέρουν τι κουβαλάω μαζί μου - θα μου ζητήσει την Crilen μου. Και μετά; Ως εκ θαύματος τα σκασμένα δεν τα πτοεί τίποτα και ακόμα και αν έχω βάλει τόνους λοσιόν έρχεται όλο το σμήνος σε μένα!! Έτσι αρχίζω και πασαλείφομαι με Fenistil. Τι να σας λέω κορίτσια; Το δράμα μιας blogger...
Όταν είμαι βαμμένη όμως, έχω ένα μικρό νεσεσεράκι με την πούδρα, το κραγιόν, το lip-gloss, το ρουζ, ένα pocket face brush, ένα καθρεφτάκι και δάκρυα για τα μάτια (φοράω φακούς επαφής). Αν έπρεπε να επιλέξω ένα από όλα αυτά, σε καμία περίπτωση δεν θα αποχωριζόμουν το κραγιόν μου! 
6. Είναι μεσάνυχτα, είστε ξενυχτισμένες και νυσταγμένες, θα αφιερώσετε χρόνο στο ντεμακιγιάζ σας; 
Όσο νυσταγμένη, κουρασμένη, ξενυχτισμένη, μεθυσμένη, ζαλισμένη και λοιπά όμορφα να είμαι θα ξεβαφτώ κανονικά κανονικότατα, όπως και όλες τις υπόλοιπες φορές. Θα πλύνω καλά το πρόσωπό μου, θα βουρτσίσω και τα δόντια μου -να μην πω ότι θα τακτοποιήσω και τα ρούχα μου - και ύστερα θα πέσω για ύπνο. Δεν μπορώ να κοιμηθώ "αν εκκρεμούν"  πράγματα - Ταύρος γαρ. Ναι, το παραδέχομαι είμαι τελειομανής, είμαι υπερβολική και πολύ σπαστική. Αλλά βρε κορίτσια δεν μπορώ, δεν με παίρνει ο ύπνος...  Και μαζί με μένα ξενυχτάνε και οι υπόλοιποι γύρω μου.
7. Αγαπημένο βερνίκι νυχιών γι' αυτή τη σεζόν; 
Ένα βερνίκι είναι το αγαπημένο όλων των εποχών. Δυστυχώς έχει καταργηθεί και το ψάχνω απεγνωσμένα. Όποια το πάρει το μάτι της κάπου θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως αν με ενημέρωνε. Είναι το After Sex φυσικά από την Essie. 
8. Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας; Ποιο είναι το δυνατό σας σημείο; 
Πέραν από τα νύχια μου, που είναι το σήμα κατατεθέν μου και είναι πάντοτε περιποιημένα, τονίζω ιδιαίτερα τα μάτια μου που είναι πράσινα και μπορώ να χρησιμοποιήσω πολλούς συνδιασμούς σκιών και μερικές φορές τα χείλη μου. 
9. Μακιγιάζ για μένα σημαίνει... Συμπληρώστε τη φράση.
Δημιουργία και πειραματισμός για να τονίσω όσο το δυνατόν γίνεται καλύτερα τα φυσικά μου χαρακτηριστικά. 
10. Ψεύτικα μαλλιά, ψεύτικα νύχια, ψεύτικα μάτια... Ομορφιά ή ανασφάλεια; 
Δεν με εκφράζει τίποτε απ' όλα αυτά. Δεν έχω βάψει ποτέ τα μαλλιά μου και ούτε πρόκειται. Δεν θα έκανα ποτέ extensions ούτε θα τοποθετούσα τρέσα, για ποιο λόγο άλλωστε; Έχω βάλει ψεύτικα νύχια και δεν μου αρέσουν καθόλου. Αν και φοράω φακούς επαφής για ιατρικούς λόγους δεν θα επιχειρούσα ποτέ να κυκλοφορήσω με έγχρωμους το θεωρώ καραγκιοζιλίκι. Οι ψεύτικες βλεφαρίδες δεν με ενοχλούν αν χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικές περιπτώσεις π.χ. φωτογράφιση, βίντεο, τηλεόραση. Όπως δεν μου αρέσει να τα βλέπω σε μένα δεν μου αρέσει να τα βλέπω και σε άλλους. Οπότε αυτά τα άτομα μόνο ανασφάλεια μου εκπέμπουν. 

Θα κάνω 5 κοπέλες tag, αλλά και οποιαδήποτε άλλη θελήσει να το κάνει θα είναι χαρά μου να διαβάσω τις απαντήσεις της.
1. Τη Βίλλυ από το make up your dayz.
2. Τη Φωτεινή από το A touch of color.
3. Τη Χριστίνα από το Beautiful Lady Blog.
4. Τη Στέλλα από το star and stellars.
5. And last but not least τη Βασιλική από το BeautyLand Secrets.

Christmas Tag

Το ξέρω ότι ακούγεται λίγο αστείο να κάνεις τέλος Γενάρη ένα tag για τα Χριστούγεννα, αλλά κάτι που ήταν λίγο άρρωστη η Ντέμη από το Beauty and the Mist, κάτι που καθυστέρησα εγώ 5-6 μέρες, φτάσαμε εδώ που φτάσαμε... Πάντως την ευχαριστώ πολύ και μόνο που με σκέφτηκε γι' αυτό το tag! Πάμε όμως να δούμε και τις δικές μου απαντήσεις:
Το δεντράκι μας...
1. Ποιο είναι το πρώτο χριστουγεννιάτικο δώρο από τότε που θυμάσαι;
Χμμμ... Γενικά τα χριστουγεννιάτικα δώρα που μου έκαναν οι γονείς μου (aka Άγιος Βασίλης) δεν ήταν και τόσο ιδιαίτερα ώστε να τα θυμάμαι όλα κιόλας. Αυτό μάλλον συνέβαινε είτε γιατί δεν μου είχαν στερήσει ποτέ τίποτε είτε γιατί στις 22 Δεκεμβρίου έχω τη γιορτή μου και μάλλον τα έπαιρνα λίγο πιο πρόωρα. Κάτι που θυμάμαι πολύ ζωντανά - μάλλον επειδή την έχω ακόμα- είναι μία πολύ μεγάλη κούκλα (ίσα με μένα στο ύψος - τότε!!) που την διαφήμιζαν ως "κολλητούλα". Είχε αυτοκόλλητα χρατς χρουτς στα χέρια που σε αγκάλιαζαν γύρω από τη μέση και ειδικές υποδοχές στα πόδια για να περπατάς μαζί της. Δυστυχώς δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα...
2. Ποιο είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που έχεις πάρει;
Αν και είμαι της άποψης ότι τα δώρα δεν κάνουν τα Χριστούγεννα ή για να λέμε τα σύκα σύκα την Πρωτοχρονιά εδώ στην Ελλάδα, αλλά η καλή παρέα, το ζεστό και χουχουλιάρικο κλίμα αλλά και το καλό φαΐ (βλέπω γαλοπούλα γεμιστή ας πούμε). Το καλύτερο Χριστουγεννιάτικο δώρο το πήρα παραδόξως φέτος, που ήταν τα πιο μοναχικά Χριστούγεννα. Ήταν ένα κινητό (!!!) που είχα τόσο πολύ ανάγκη από τον αγαπημένο μου! Σ' ευχαριστώ πολύ μωρό μου! 
3. Ποιο είναι το χριστουγεννιάτικο δώρο που θα ήθελες αλλά δεν σου χάρισαν ποτέ;
Πραγματικά νομίζω πως δεν είχα ζητήσει κάτι ποτέ και να μην μου το είχαν χαρίσει. Οπότε ευτυχώς δεν υπάρχει κάποιο ακόμα... 
4. Ποιο ήταν το χειρότερο χριστουγεννιάτικο δώρο που έχεις πάρει;
Δεν νομίζω ότι υπήρχε κάποιο δώρο που να μην μου άρεσε γιατί γενικά τρελαίνομαι για δώρα κάθε είδους. Όσο πιο πολλά, τόσο πιο καλά! 
5. Πότε ήταν τα πιο χαρούμενα Χριστούγεννα;
Νομίζω πως θα επιλέξω τα φετινά. Αν και ήμασταν οι δύο μας μόνο, ομολογώ ότι περάσαμε υπέροχα. Κάτι το καινούριο μας σπιτάκι και τα πρώτα Χριστούγεννα μέσα σε αυτό, κάτι όλη η γαλήνια ησυχία που επικρατούσε, κάτι η υπέροχη μυρωδιά από τα μελομακάρονα, τους κουραμπιέδες και τη βασιλόπιτα που έφτιαξα μόνη μου για πρώτη φορά, νομίζω πως συνέθεταν το κατάλληλο σκηνικό. 
6. Πότε ήταν τα πιο λυπημένα Χριστούγεννα;
Ίσως όταν ήμουν στο δεύτερο έτος στο Πανεπιστήμιο (2008-2009). Η ατμόσφαιρα ήταν αρκετά βαριά και η μαμά μου πολύ στενοχωρημένη επειδή λίγους μήνες πριν είχαμε χάσει τον παππού μου (ευτυχώς σε μεγάλη ηλικία και σχετικά ανώδυνα).
7. Ποιο ήταν το πιο απρόσμενο χριστουγεννιάτικο δώρο;
Πάντοτε παραπονιόμουν στους γονείς μου που με βάφτισαν Αναστασία και με γιόρταζαν στις 22 Δεκέμβρη (της Αγίας Αναστασίας της Φαρμακολύτριας - προστάτιδας των φαρμακοποιών). Όχι, μην βιάζεστε να βγάλετε γρήγορα συμπεράσματα! Το όνομά μου μ' αρέσει πολύ. Το πρόβλημα μου ήταν που δεν ήξερε σχεδόν κανένας πότε ήταν οι γιορτή μου. Πλέον δεν έχω πρόβλημα βέβαια μιας και το έχω επαναλάβει τόσες φορές που οι περισσότεροι το έχουν μάθει πλέον. Έτσι λοιπόν εκείνη τη μέρα (θα πήγαινα Γυμνάσιο) και καθώς μελώναμε τα μελομακάρονα, της γκρίνιαζα ότι επίτηδες με γιορτάζει τότε για να μην φτιάχνει extra γλυκό, για να μην κάνει τραπέζια επειδή βαριέται κλπ κλπ όμορφα πράγματα. Λίγο μετά το μεσημέρι χτυπάει το κουδούνι και σηκώνομαι σφαίρα να ανοίξω για να δω ποιος καλός άνθρωπος με θυμήθηκε και μένα την κακομοίρα. Η έκπληξη ήταν τεράστια αφού είδα τον νονό μου και τη νονά μου με ένα τεράστιο δώρο αγκαλιά (το οποίο δεν θυμάμαι καν τι ήταν - τόσος ήταν ο ενθουσιασμός μου που πλέον και εγώ είχα επισκέψεις ως μεγάλη κοπέλα!!!). Είχαν κάνει ένα αρκετά μεγάλο ταξίδι για να έρθουν και να μου ευχηθούν και τους ευχαριστώ ιδιαίτερα γιατί έκαναν εκείνα τα Χριστούγεννα ακόμα πιο όμορφα. Δεν ήταν ακριβώς ένα χριστουγεννιάτικο δώρο, αλλά ήταν το μόνο που θα ξεχώριζα ως το πιο απρόσμενο και συνάμα το πιο ωραίο.
8. Ποιο είναι το δώρο για το οποίο είσαι πιο περήφανη;
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο χριστουγεννιάτικο δώρο για το οποίο είμαι περήφανη. Υπάρχουν όμως 4 δώρα για τα οποία είμαι  πραγματικά περήφανη. Το πρώτο είναι ένα δώρο ζωής και είναι ο άντρας μου. Το δεύτερο, το τρίτο όπως και το τέταρτο τα οφείλω στους γονείς μου και πραγματικά δεν έχω τρόπο για να τους ευχαριστήσω... Το δεύτερο λοιπόν είναι τα 4 υπέροχα χρόνια που πέρασα ως φοιτήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, καθώς και τα εφόδια που απέκτησα από αυτό. Το τρίτο είναι η ολοκληρωτική κάλυψη των εξόδων του μεταπτυχιακού μου στην Πληροφορική του Πανεπιστημίου Πειραιά (ένα όνειρο ζωής για μένα...). Και το τέταρτο και μεγαλύτερο είναι το σπίτι που μου πήραν δώρο μόλις ολοκλήρωσα τις σπουδές μου σαν δασκάλα. 
9. Τι δώρο θα ήθελες να πάρεις αυτά τα Χριστούγεννα;
Η αλήθεια είναι πως δεν είχα επιθυμήσει τίποτα συγκεκριμένο, αλλά ο Ζήσης μου μού αγόρασε το καλύτερο που θα μπορούσα να φανταστώ! 

Δεν θα κάνω κάποια κοπέλα tag, μιας και είναι λίγο εκτός εποχής το συγκεκριμένο θεματάκι, αλλά όποια θέλει να το κάνει μπορεί να μου αφήσει ένα link από κάτω για να δω κατευθείαν και τις δικές της απαντήσεις.
Φιλάκια πολλά! 

14 σχόλια:

  1. Ωραία πραγματάκια... Άντε και του χρόνου, ομορφιά και δώρα για όλους! Μακάρι να μας αξιώσει ο καλός Θεούλης να περνάμε το ίδιο καλά και ακόμα καλύτερα κάθε χρόνο στις γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατ'αρχάς, οι γονείς σου είναι θεούληδες!
    Και κατά δεύτερον μ'αρέσει που απαντάς ειλικρινά αλλά παράλληλα ευγενικά. Το θεωρώ πολύ σημαντικό στο blogging που κάνετε όλες εσείς οι κοπέλες σχετικά με την ομορφιά και τα διάφορα προϊόντα να βγαίνει προς τα έξω η πραγματικά ειλικρινής άποψη για όλα τα θέματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου για τα υπέροχα λόγια σου! Εγώ αυτό το blog το έκανα από χόμπι και γεμάτο με πολύ μεράκι και χαίρομαι ιδιαίτερα όταν αναγνωρίζεται αυτό. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Σ'ευχαριστω πολυ Αναστασία μου για το Tag αλλά το έχω κάνει και έχω απάντηση,πολυ ωραίες η απαντήσεις σου.
    http://beautylandsecrets.blogspot.gr/2012/12/beauty-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα σου πω πως έκανα αναζήτηση στο blog σου και δεν το βρήκα; Προστέθηκες πάραυτα κι εσύ μαζί με τα υπόλοιπα κορίτσια που με είχαν κάνει tag. Και η δικές σου απαντήσεις δεν πάνε πίσω όμως, και οι περισσότερες με βρίσκουν απολύτως σύμφωνη!

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ με τη Stella πιο πάνω, 100%!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλό μήναααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχιχι, τώρα βρήκα χρόνο να απαντήσω... Οπότε δεν μπορώ παρά να σ' ευχαριστήσω! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. σ' ευχαριστώ πολύ για το tag και μόλις το απάντησα!!! και για το ντεμακιγιάζ πριν τον ύπνο... πίστεψέ με, όλα στο μυαλό είναι!!!!!! :) φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Τώρα το είδα και έρχομαι πάραυτα να σου κάνω μία επισκεψούλα κι εσένα κυρία μου! Φιλάκια!

      Υ.Γ. Έκανα και άλλο tag, αν θες το κάνεις και αυτό! ;)

      Διαγραφή
  6. Ταυράκι και εσύ!!! Σε καταλαβαίνω απόλυτα! :)
    Πολύ ωραίες απαντήσεις!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που υπάρχουν και άλλοι που με καταλαβαίνουν ότι δεν μπορώ να αφήσω τίποτα να εκκρεμεί. Thank u! Kisses... xxx

      Διαγραφή
  7. Anastasia mou poly wraio post. An endiaferesai gia to after sex let me know! Sou exw steilei sto inbox.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζωή μου! Εννοείται ότι ενδιαφέρομαι! ;)

      Διαγραφή